liveturminsynvinkel

2014-06-27
21:30:09

Jag kommer göra mig så jävla illa

Ligger i sängen hemma hos min man, med ångest.
Såndär ångest som riktigt bubblar, och som exploderar om man rör sig.
Jag har inte haft det på väldigt länge, vilket gör att jag känner mig vettskrämd, kan jag uthärda det?
 
Ångest över allt. Pengarna är snart slut, väck. Mitt sparkonto är så tunt att jag börjar känna lukten av parkbänk, det funkar inte.
Ångest över att min man inte inser hur mycket jag vill ha honom, och att det är just därför jag avskärmar honom så fort ögonen blir blanka.
Ångest över att jag inte ger tillräckligt, att han kommer känna sig underskattad.
Ångest över att behöva jobba röven av mig för att kunna överleva, det är inte roligt längre.
Ångest över att mensen inte kommit, att min kropp säger ifrån, för att jag inte kan sakta ned. Stress gives sucess.
 
Mår illa hela tiden, äckligt jävla illamående, och har huvudvärk såpass ofta att alvedonen inte hjälper. Jag bränner ut mig, kroppen ryker och gängar ur, för jag kan inte sluta. Allting snurrar i 110 och jag tror jag dör. Fan...