liveturminsynvinkel

2012-12-27
16:43:22

Bitch please, if you're going to talk shit about me behind my back, make sure it stays there!

Blir så satans besviken på mänskligheten. Det spelar ingen fucking roll vem man tyr sig till, eller släpper inpå livet, så uppenbarar dem sig ju som riktiga rötägg ändå. Min fina flicka, som jag backat upp mer än någon annan, som jag tagit både slag och förlust för, är precis lika falsk som mina converseskor! Och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, för egentligen borde jag inte bli förvånad alls. Jag menar, om man pratar skit om allt och alla, varför skulle då just JAG vara ett undantag? Kanske för att jag hållt alla hårda ord gentemot henne inom mig, men det är ju bara så jag fungerar.
 
Och jag bara älskar att människor säger saker bakom ryggen, till absolut fel personer. Eftersom det "absolut inte får komma fram".... Och just nu vill jag bara spotta dig rakt i ansiktet. Istället för att skicka känslolösa sms, i din ovetskap om att jag vet om allt falskt och fel du sagt om mig, och låtsas som att vi är bästa vänner. Fy, FYYYY! 
 
Och du förtjänar en nominering, för rollen som du spelar.