liveturminsynvinkel

2012-08-20
23:53:04

It's my goal for this year ( or whats left of it)

Jag vill förändra. Samtidigt som jag vill stanna kvar i allt. Allt som är, och var. Men jag vet att jag kommer dras ner på botten om jag inte gör något. Mer än jag redan är. Jag är som så många gånger innan trött på att vara trött på allt. Jag vill gå ut och njuta av luften. Se dem vackra sakerna i denna trånga stan. Nöja mig med dem få fina människorna jag har. Jag vill vara tillfreds med livet helt enkelt.
.
Ska fr.o.m. nu försöka sluta, och börja, med en massa saker:
* sluta med godis, chips, läsk osv.
* äta nyttigt, massa frukt.
* springa MINST en gång i veckan.
* spara MINST 500kr i månaden.
* säga mina tankar, tänka på mig själv, och saka energikrävare.
* tro på mig själv, JAG DUGER som jag är.
* plugga och sköta betygen.
* finnas för mina vänner. (inte tröttna)
* testa på nya saker.
.
Får se hur det ser ut om några månader. Om jag hållt det här. Dagen innan 2013 äger rum, ska jag berätta hur mina mål gått. Och den här gången ska jag verkligen försöka!